مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-30فرهنگي

«فصل امید» جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان شد


فراخوان برنامه «فصل امید» به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در دو بخش نمایش های صحنه ای و مسابقه نمایشنامه نویسی منتشر شد.

- فراخوان برنامه فصل امید به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در دو بخش نمایش های صحنه ای و مسابقه نمایشنامه نویسی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بعد از اعلام تعطیلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به دلیل شرایط کرونایی، امروز 10 تیر ماه روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی از برگزاری برنامه ای جایگزین خبر داد.

این برنامه جاگیزین فصل امید نام دارد و یکی از تفاوت های آن با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در این است که نمایش های منتخب بخش صحنه ای در این برنامه به جای اجرا در جشنواره که معمولا بازه زمانی یک هفته ای را در بر می گیرد، در بازه زمانی طولانی تری از 8 آبان تا 15 اسفند ماه اجرا می شوند.

در این خبر اعلام شده به جهت تبعات شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به شکل مرسوم در سال جاری، اداره کل هنرهای نمایشی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، برنامه ویژه فصل امید را با هدف حمایت از آثار ویژه مخاطبین خردسال، کودک و نوجوان برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فصل امید» جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان شد

«فصل امید» جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان شد