مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:052020-06-29ورزشي

موضع گیری دوباره اداره کل ورزش استان تهران مقابل «شیرازی»


اداره کل ورزش استان تهران که یک سال پیش با مطرح کردن برخی تخلفات مانع برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران شد، به خاطر ورود دوباره «شیرازی» به این انتخابات تاکید کرد موضعش را تغییر نمی دهد.

- اداره کل ورزش استان تهران که یک سال پیش با مطرح کردن برخی تخلفات مانع برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران شد، به خاطر ورود دوباره شیرازی به این انتخابات تاکید کرد موضعش را تغییر نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات هیات فوتبال استان تهران از آن دسته پرونده های کِش و قوس دار ورزش کشور است که بعد از یک سال و نیم و با وجود ورود نهادهای نظارتی و وزارت ورزش هنوز به نتیجه قابل استنادی نرسیده است.

البته با مشخص شدن بازه زمانی برای ثبت نام دوباره از متقاضیان ریاست در هیات فوتبال استان تهران، انتظار می رفت اینبار پروسه آغاز شده بدون تنش ادامه پیدا کرده و با برگزاری مجمع در تاریخی که هنوز اعلام نشده به سرانجام برسد اما گویا آنچه سال گذشته مانع از برگزاری انتخابات شد قرار است تکرار شود! حبیب الله شیرازی ریاست فعلی هیات فوتبال استان تهران را بر عهده دارد.

ریاست وی البته 3 اسفندماه سال 97 به پایان رسید.

قرار بود انتخابات این هیأت 14 شهریورماه سال 98 برگزار شود اما مطرح شدن برخی تخلفات و ورود نهادهای نظارتی منجر به لغو انتخابات در فاصله چندساعت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری دوباره اداره کل ورزش استان تهران مقابل «شیرازی»

موضع گیری دوباره اداره کل ورزش استان تهران مقابل «شیرازی»