مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 14:152020-06-29ورزشي

در بحث اساسنامه وزارت ورزش و جوانان نهایت همکاری را با فوتبال داشته است


سعی ما در این مدت تعامل با نهاد بالا دستی بین المللی و همچنین تاکید بر تبعیت از قوانین داخلی بود و وزارت ورزش هم نهایت همکاری و تعامل را با فوتبال کشور داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در روزهای حساس و سرنوشت سازی که در آن قرار داریم، متاسفانه برخی دایه مهربانتر از مادر شده اند و به هر لطایف الحیلی دنبال صدمه زدن به منافع ملی هستند.

شاید ساده ترین راه همین باشد که با نقل برخی موضوعات غیرواقعی آن هم خارج از گود فضا را مکدر کنند و بعد در پس هر رخدادی ژست پیروزمندانه بگیرند اما قطعا نمی توانند مردم را فریب بدهند زیرا این حرکات قدیمی شده است.

وی افزود: واقعیت این است که فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر تلاش گسترده ای را در مکاتبات، جلسات ویدیویی و مذاکرات متعدد داشته تا مباحث مورد نظر فیفا در پیش نویس اساسنامه جدید اعمال شود.

سعی فدراسیون فوتبال در همه این مدت تعامل با نهاد بالا دستی بین المللی و همچنین تاکید بر تبعیت از قوانین داخلی بود و در این مدت وزارت محترم ورزش و جوانان هم نهایت همکاری، همراهی و تعامل را در این چارچوب با فوتبال کشور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث اساسنامه وزارت ورزش و جوانان نهایت همکاری را با فوتبال داشته است

در بحث اساسنامه وزارت ورزش و جوانان نهایت همکاری را با فوتبال داشته است