مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-29اقتصادي

آذرآب چگونه یک ابر بدهکار شد


آذراب یکی از ابرشرکت های پس از انقلاب است که همچون هپکو قربانی خصوصی سازی غیراصولی شد و ظرف چند سال از عرش به فرش آمد تا جایی که رونق تولید در آن از بین رفت.

- ایسنا/مرکزی آذراب یکی از ابرشرکت های پس از انقلاب است که همچون هپکو قربانی خصوصی سازی غیراصولی شد و ظرف چند سال از عرش به فرش آمد تا جایی که رونق تولید در آن از بین رفت.

افول تولید و اعتراضات کارگری خاطرات تلخی هستند که آذرآب سالهاست تجربه می کند و حالا آذرآب بزرگ آنروزها به ابربدهکار بزرگ امروز در بین صنایع کشور تبدیل شده است.

اخیرا صدور حکم برای پرونده 41 کارگر این شرکت دوباره این واحد صنعتی را بر سر زبان ها انداخت.

امروز رییس کل دادگستری استان به همراه معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی استان مرکزی از این شرکت بازدید کرده و در نشستی با مسئولان و کارگران شرکت گفتگو کردند.

پرونده کارگران آذراب در دست پیگیری است/قوه قضاییه نمی خواهد سوهان روح کارگر باشد حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان، در این نشست با تاکید بر اینکه خوشبختانه وفاق و همدلی در بین مدیران صنعتی و اقتصادی استان مرکزی مشهود است و همگی دغدغه کار، تولید و اشتغال دارند، افزود: سه جلسه اخیر شورای تامین استان مرکزی با محوریت صنعت، اقتصاد و کار و تولید برگزار شد و همه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرآب چگونه یک ابر بدهکار شد

آذرآب چگونه یک ابر بدهکار شد