مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-29سياسي

احداث 64 واحد مسکونی برای سیل زدگان پلدختر از سوی سپاه قم


فرمانده سپاه حضرت علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: 64 واحد مسکونی در راستای کمک به محرومان و سیل زدگان پلدختر با همکاری سپاه استان قم در پلدختر افتتاح شد.

- سردار سید محمد تقی شاهچراغی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این واحدها در روستای زورانتل در گفت وگو با خبرنگار فارس  در پلدختراظهار داشت: 35 واحد مسکونی از این تعداد در روستای زورانتل، 28 واحد در روستای ابراهیم آباد بخش معمولان و یک واحد در راستای کمک به محرومان  در روستای مورانی بخش مرکزی پلدختر احداث شده است.

وی افزود: استان قم پس از سیلاب فروردین  پارسال به عنوان معین استان لرستان در راستای کمک به سیل زدگان و محرومان برای احداث 97 واحد مسکونی بلافاصله وارد عمل شد.

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت :بر این اساس قرارگاهی تحت عنوان حضرت معصومه (س) جهت تقسیم وظایف در راستای احداث واحدهای مسکونی در کمک به سیل زدگان لرستان در شهرستان چگنی تشکیل شد.

 وی افزود: بیش از 33 واحد مسکونی در شهرستان چگنی استان لرستان از این واحدها بهمن ماه 1398 تکمیل و تحویل مردم شده است.

 شاهچراغی با بیان اینکه این واحدها در 22 روستای استان لرستان احداث می شود یادآور شد: واحدهای احداثی در روستای ابراهیم آباد بخش معمولان پلدختر در نیمه مرداد ماه سال جاری تحویل مردم داده می شود و 35 واحد مسکونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 64 واحد مسکونی برای سیل زدگان پلدختر از سوی سپاه قم

احداث 64 واحد مسکونی برای سیل زدگان پلدختر از سوی سپاه قم