مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-29فرهنگي

شوخی با کرونا خشک وتر را می سوزاند/ زندگی مسالمت آمیز با دشمن!


مسعود دلخواه بازیگر و کارگردان تئاتر معتقد است بی احتیاطی و شوخی گرفتن ویروس کرونا باعث شده تا شرایط جامعه بار دیگر بحرانی شود و در این وضعیت خشک و تر با هم می سوزند.

- مسعود دلخواه مدرس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره شرایط فعالیت های تئاتری خود در وضعیت کرونایی موجود در جامعه، به خبرنگار مهر گفت: داشتیم در سطح جامعه و به لحاظ کنترل ویروس کرونا به یک ثبات نسبی می رسیدیم و حتی سیر شیوع کرونا نزولی شده بود و در حال آماده شدن برای تولید و اجرای آثار خود بودیم ولی در هفته های اخیر بار دیگر شیوع ویروس کرونا سیر صعودی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بی احتیاطی و شوخی گرفتن برخی مردم عزیز در استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی باعث شده تا خشک و تر با هم بسوزیم.

داشتیم به برگزاری کلاس های آموزشی جدید بعد از تعطیلی چند ماهه و همچنین تمرین و تولید آثار نمایشی امیدوار می شدیم که باز هم شرایط بحرانی شد.

دلخواه با اشاره به از سرگیری فعالیت برخی سالن های تئاتری، افزود: تئاترهایی که باز شده اند نیاز به حمایت مخاطبان و هنرمندان دارند اما اوج گیری شرایط کرونایی باز هم تردیدهای هنرمندان را بیشتر کرده است و شکل گیری مجدد این شرایط به خاطر بی احتیاطی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی با کرونا خشک وتر را می سوزاند/ زندگی مسالمت آمیز با دشمن!

شوخی با کرونا خشک وتر را می سوزاند/ زندگی مسالمت آمیز با دشمن!