مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-29ورزشي

سد های «سلیمان شاه» و «جامیشان» فرصتی برای توسعه ورزش آبی در سنقر


این شهرستان دارای دو سد «سلیمان شاه» و «جامیشان» و ارتقاعات کوه دالاخانی است، این ویژگی ها سبب شده این شهرستان یک منطقه مناسب برای ورزش های هوازی باشد.

- حسین آذرکمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس  در کرمانشاه، اظهار داشت: شهرستان سنقر با دارا بودن یک متر و 88 سانتی متر سرانه ورزشی، دارا بودن پیست تارتان، استخر و زمین چمن مصنوعی از لحاظ زیرساخت ورزشی در شرایط مناسبی قرار دارد و این مساله یکی از نقاط قوت ورزش در شهرستان سنقر است.

وی با اشاره به فعالیت : حدود 3 هزار نفر ورزشکار در قالب 30 هیأت ورزش در شهرستان سنقر، اضافه کرد:  فوتبال و کشتی پرمخاطب ترین رشته ورزشی در این شهرستان و رشته دوو میدانی برند شهرستان سنقر در مسابقات مختلف است و برخی رشته های رزمی همچون بوکس نیز به تازگی افتخارت خوبی را در کشور کسب کرده ایم.

فرسوده بودن امکان ورزشی بزرگترین معضل شهرستان سنقر رییس اداره ورزش و جوانان سنقر در خصوص اهم مشکلات و معضلات ورزش در این شهرستان، گفت: در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا تمامی محاسبات را در خصوص ورزش در کل جهان و به تبع آن در این شهرستان بهم ریخته است و بسیاری از ورزشکاران به ناچار تمرینات خود را در منازل خود و یا در فضای باز دنبال می کنند اما فرسوده بودن برخی از امکان ورزشی یکی از معظلات این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد های «سلیمان شاه» و «جامیشان» فرصتی برای توسعه ورزش آبی در سنقر

سد های «سلیمان شاه» و «جامیشان» فرصتی برای توسعه ورزش آبی در سنقر