مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-29اجتماعي

گره کور پل ماشلک نوشهر باز می شود


شهردار نوشهر از باز شدن گره کور پل ماشلک توسط شهرداری نوشهر با تعریض و احداث یک پل جدید در کنار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی امانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معضل قدیمی ترافیکی در پل ماشلک نوشهر، اظهار کرد: پل ماشلک یکی از محورهای مواصلاتی اصلی و به عبارتی شاهراه ورود و خروج به فضای شهری نوشهر محسوب می شود همواره به علت کم عرض بودن دچار گره ترافیکی می شود.

وی افزود: تردد خودروهای عبوری و نیز شهروندان در این مسیر با مشکلات خاص خودش رو به رو بود که این موضوع در ایام تعطیلات نوروز و تابستان به شکل بسیار در هم تنیده به اوج خودش می رسید و آثار روحی و روانی همراه با منظره نامطلوبی را به وجود می آورد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: اکنون پس از بیش از 70 سال این گره و معضل ترافیکی چند 10 ساله با تعریضی که از سوی شهرداری انجام می شود، باز خواهد شد تا یکی دیگر از زیرساخت های مهم توسعه شهری محقق شده و علاوه بر بهره مندی نسل حاضر، هدیه ارزشمند برای نسل های بعدی باشد.

امانی بیان کرد: بر این اساس شهرداری نوشهر قصد دارد نسبت به تعریض پل مواصلاتی درون شهری ماشلک که بیش از 60 سال از عمر مفید آن می گذرد اقدام کند تا گره کور ترافیکی در این مسیر برای همیشه باز شود و تردد در این مسیر با سهولت انجام گرفته و از ایجاد ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور پل ماشلک نوشهر باز می شود

گره کور پل ماشلک نوشهر باز می شود