مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 14:552020-06-28سياسي

پنجمین خانه هلال در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس کفت: امروز پنجمین خانه هلال در شیراز و در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد که علت آن نیاز اعضای زیاد جمعیت هلال احمر به کارها و فعالیت های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پنجمین خانه هلال در شیراز امروز با حضور جمعی از مسؤولین جمعیت هلال احمر فارس و ستاد نماز جمعه شیراز در مسجد شهدا افتتاح شد.

 وجود 46 خانه هلال و 500 خانه داوطلب هلال احمر در استان فارس در این مراسم تفاهم نامه ای مابین هلال احمر فارس و ستاد نمازجمعه شیراز به منظور همکاری های بیشتر انعقاد شد.

همچنین مسئولین هلال احمر با پرکردن فرم هایی به عنوان خادمیاران افتخاری حرم مطهر شاهچراغ(ع) معرفی شدند.

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در استان فارس 46 خانه هلال و 500 خانه داوطلب هلال احمر داریم.

وی ادامه داد: امروز پنجمین خانه هلال در شیراز و در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد که علت آن نیاز اعضای زیاد جمعیت هلال احمر به کارها و فعالیت های فرهنگی است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس درمورد خانه هلال ستاد نمازجمعه شیراز تصریح کرد: علاوه بر روزهای جمعه که پشتیبانی امداد و نجات را در محل خانه هلال ستاد نمازجمعه خواهیم داشت، کلاس های آموزشی و دوره های آموزشی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین خانه هلال در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد

پنجمین خانه هلال در محل ستاد نمازجمعه شیراز افتتاح شد