مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 13:202020-06-28سياسي

حمایت از 240 بیمار سخت درمان استان همدان در طرح «سخاوت»


مسئول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمایت 240 بیمار سخت درمان در طرح «سخاوت» خبر داد و گفت: 250 حامی از این بیماران حمایت می کنند.

- همدان - مسئول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمایت 240 بیمار سخت درمان در طرح سخاوت خبر داد و گفت: 250 حامی از این بیماران حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید شاکری صفت اظهار کرد: با توجه به هزینه های سنگین درمان بیماران سخت درمان و به منظور جذب و هدایت مشارکت خیرین در عرصه سلامت، امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان نسبت به حمایت از این بیماران در قالب طرح سخاوت اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح از ماه رمضان سال 94 کلید خورد، گفت: در این طرح هر فرد نیکوکار با توجه به توانایی مالی خود می تواند هزینه های درمان ماهیانه یک یا چند بیمار نیازمند را برای دوره یک ساله تقبل کند.

مسئول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: چند فرد خیر نیز می توانند به صورت مشترک هزینه ماهیانه یک بیمار نیازمند را برای یک دوره یک ساله تقبل کنند.

وی با اشاره به اینکه در طرح سخاوت فرد نیکوکار به عنوان حامی می تواند به خواست خود نوع بیمار را انتخاب و حمایت کند، عنوان کرد: این طرح با توجه به توانایی مالی حامیان به سه نوع تقسیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 240 بیمار سخت درمان استان همدان در طرح «سخاوت»

حمایت از 240 بیمار سخت درمان استان همدان در طرح «سخاوت»