مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-28اقتصادي

بازنشستگی پیش از موعد هزینه 400 میلیاردی برای صندوق اجتماعی دارد


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بازنشتسگی های پیش از موعد 400 میلیارد تومان هزینه روی دست این صندوق گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شیرکانی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سرمایه گذاری های خوبی با دارایی صندوق انجام خواهیم داد، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به عشایرو و روستاییان خدمات شایسته ارائه دهیم.

شیرکانی یادآور شد: با تمام مشکلات در تلاش هستیم تا چتر بیمه را در جامعه گسترش دهیم و دولت به عنوان کارفرما در حال خدمت رسانی به مشمولان است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشور با عنوان اینکه خدمت سالمندی، فوت و ازکارافتادگی از جمله خدمات بیمه اجتماعی است، یادآور شد: سعی کردیم در کنار بسته های بلندمدت، بسته های کوتاه مدت تعریف کردیم و به 15 هزار نفر از اعضای صندوق، تسهیلات آسان و کم بهره ارائه دادیم.

وی ادامه داد: در استان مازندران تاکنون هزار نفر از روستاییان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند و این طرح نیز از جمله خدمات به شمار می رود.

شیرکانی عدالت در برداشت از صندوق را از ضرورت ها عنوان کرد و گفت: مجموع آورده مالی که تاامروز از مردم و دولت جذب کردیم بیش از شش هزار میلیارد تومان است و سعی شده تا شرکتداری نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگی پیش از موعد هزینه 400 میلیاردی برای صندوق اجتماعی دارد

بازنشستگی پیش از موعد هزینه 400 میلیاردی برای صندوق اجتماعی دارد