مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 09:102020-06-28اقتصادي

سهم 50 درصدی خشونت از پرونده های قضایی استان مرکزی


سرپرست معاونت پیشگیری دادگستری کل استان مرکزی گفت: 50 درصد پرونده های تشکیل شده در دستگاه قضایی استان مرتبط با بزه خشونت است که اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی برای کاهش این آمار در استان مدنظر قرار دارد.

- سهم 50 درصدی "خشونت" از پرونده های قضایی استان مرکزی ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت پیشگیری دادگستری کل استان مرکزی گفت: 50 درصد پرونده های تشکیل شده در دستگاه قضایی استان مرتبط با بزه خشونت است که اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی برای کاهش این آمار در استان مدنظر قرار دارد.

محسن خیرمند روز یکشنبه هشتم تیرماه در نشست با اصحاب رسانه، افزود: مابقی پرونده های تشکیل شده در دستگاه قضایی استان مرکزی نیز مرتبط با موضوعات مالی از قبیل سرقت، کلاهبرداری یا تحصیل مال از طریق نامشروع هستند.

وی افزود: هر موضوعی که سبب آسیب اجتماعی شود مد نظر این معاونت ات و تلاش بر این است که هنجارها در جامعه ترویج داده شود.

سن بهنجار کردن افراد نهایتا تا 18 سالگی است بر این اساس اقداماتی در مهدکودک ها و آموزش و پرورش در این رابطه مدنظر قرار دارد.

سرپرست معاونت پیشگیری دادگستری کل استان مرکزی با بیان اینکه سن برخی از هنجارها کاهش پیدا کرده اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا و الزام کودکان و نوجوانان به استفاده از برنامه های آموزشی از طریق فضای مجازی، سبب مانوس شدن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 50 درصدی خشونت از پرونده های قضایی استان مرکزی

سهم 50 درصدی خشونت از پرونده های قضایی استان مرکزی