مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-28اقتصادي

برنامه ریزی برای احیای 20 واحد راکد تولیدی در بروجرد


معاون برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: در سال جاری احیای 20 واحد تولیدی که به تملک بانک ها درآمده اند، در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، احمد گودرزیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: طی سال گذشته 20 واحد تولیدی راکد در بروجرد احیا و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

وی عنوان کرد: با احیای دوباره این واحدهای تولیدی و صنعتی در بروجرد زمینه اشتغال مستقیم برای 350 فردا جویای کار فراهم شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد بیان کرد: در سال جهش تولید نیز کلنگ زنی کارخانه فروسیلیس و احیای شهرک صنعتی شماره 2 بروجرد نخستین اقدام در راستای احیاء و تقویت صنعت این شهرستان بود.

گودرزیان از برنامه ریزی با هدف ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در سال جاری خبر داد و ادامه داد: تحقق این مهم در گرو ایفای نقش مسوولان و مدیران ادارات است.

وی با اشاره به اینکه 20 واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک ها درآمد ه اند، تاکید کرد: یکی از اولویت های امسال بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید و از سرگیری فعالیت در آن ها است.

معاون برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه آمار دقیق بیکاران در دست نیست، گفت: به طور تقریبی 12 هزار بیکار در بروجرد وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای احیای 20 واحد راکد تولیدی در بروجرد

برنامه ریزی برای احیای 20 واحد راکد تولیدی در بروجرد