مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-28فرهنگي

حمیدرضا پگاه: «خانه امن» تصویری از خشونت داعش است/ ایفای نقش مامور امنیتی


سوژه مجموعه تلویزیونی «خانه امن» کاملا با کارهای قبل متفاوت است و در مقطع اوج فعالیت داعش در منطقه در سال 95 و تهران می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، حمیدرضا پگاه را با سریال های تفنگ سرپر و آوای باران می شناسیم.

او در اکثر سریال های پلیسی و امنیتی نقش پلیس و ماموران را به خوبی و با تفاوت نسبت به یکدیگر بازی کرد.

پگاه هم اینک مشغول بازی در سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم تهیه می شود.

  او در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره ویژگی های نقش در سریال اخیر گفت: در مجموعه خانه امن نقش مامور امنیتی را بازی می کنم.

فیلمنامه نوشته آقای حسین تراب نژاد است او نویسنده ای است که پیش تر آثاری از این دست را نوشته، از سوی دیگر تا جایی که فیلمنامه نوشته شده بود را خواندم و با نقش کمال به خوبی ارتباط برقرار کردم.

**سریال اکشن برای مخاطب جذاب است وی درباره ارتباط مخاطب با آثار اکشن در تلویزیون گفت: قطعا کارهای اکشن برای مخاطب که معمولا سریال های خانوادگی را دنبال می کند، جذاب است .

در این کار نیز به دلیل فضای کار، صحنه های اکشن زیادی دیده می شود که ما تلاش خود را در خلق صحنه ها به کار بردیم اما کارهای تصویری زحمات ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا پگاه: «خانه امن» تصویری از خشونت داعش است/ ایفای نقش مامور امنیتی

حمیدرضا پگاه: «خانه امن» تصویری از خشونت داعش است/ ایفای نقش مامور امنیتی