مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:402020-06-28اقتصادي

«پشت بام خوابی» با وجود 500 هزار واحد خالی/ قوطی کبریت های «25 متری» مزخرف نیست؟!


به نظر می رسد مسأله پشت بام خوابی و اجاره آن برای بسیاری از کارشناسان هنوز جدی گرفته نشده در حالی که این اتفاق در جنوب و حاشیه شهر در حال رخ دادن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو در گزارشی به پدیده پشت بام خوابی و شیوه های جدید اجاره نشینی در تهران پرداخته است که بخش های مهم آن را از نظر می گذرانید.

فضا: 8 متر، اجاره: ماهی 700 هزار تومان یا شبی 50 هزار تومان، مکان: روی پشت بام، از این دست آگهی ها در فضای مجازی زیاد به چشم می خورد کافی است آن ها را بالا و پایین کنید حتماً اخباری هم در مورد فروش پشت بام خانه یا فضاهای کوچکی مثل اتاقک های 10 متری به چشم تان می خورد.

در حالی که آگهی ها و عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده است چیز دیگری را می گوید.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک ضمن تکذیب پشت بام خوابی به صبح نو می گوید: موضوع پشت بام خوابی که امروزه در شبکه های مجازی دست به دست می شود را صراحتاً رد می کنم چراکه فقط یک بزرگنمایی مشکلات حوزه اجاره نشینی است و چنین چیزی را نه در تهران و نه در شهرستان ها نداشتیم.

حسام عقبایی ادامه می دهد: به دلیل افزایش شدید اجاره بها، مستاجران مشکلاتی در این خصوص دارند چراکه رشد اجاره بها هیچ تناسبی با افزایش حقوق مردم ندارد اما این نوع مطالب تخریبی مانند پشت بام خوابی، بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پشت بام خوابی» با وجود 500 هزار واحد خالی/ قوطی کبریت های «25 متری» مزخرف نیست؟!

«پشت بام خوابی» با وجود 500 هزار واحد خالی/ قوطی کبریت های «25 متری» مزخرف نیست؟!