مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-28سياسي

لزوم صیانت از درختان و جلوگیری از تداوم قطع در مجموعه باغ بهشت


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران به لزوم صیانت از درختان و جلوگیری از تداوم قطع درختان مجموعه باغ بهشت واقع در محدوده منطقه 2 تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: چهارم تیرماه از طریق نامه پیوست که به امضا 121 نفر از همشهریان مسئول و وظیفه شناسم از اهالی سعادت آباد رسیده است، در جریان قطع درختان در مجموعه باغ بهشت واقع در غرب ساختمان های آتی ساز در محدوده منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفتم.

او افزود: بر اساس گزارش همشهریان خوبم طی ده سال گذشته نزدیک به چهار پنجم مجموعه باغ بهشت با قطع درختان و تبدیل آنها به 14 برج غول آسای سیزده طبقه دیگر بهشت درختان و طبیعت نیست بلکه به جهنمی برای درختان تبدیل شده است و این روند طی روزهای گذشته با قطع درختان برای تأمین سرانه های بهداشتی و آموزشی ادامه یافته است که با پیگیری شهروندان مطالبه گر موضوع در روز دوشنبه 2 تیر ماه 1399 در روزنامه شرق نیز منعکس شده است.

فراهانی تصریح کرد: متأسفانه افزایش قیمت زمین و مسکن در سال های اخیر و مرغوبیت و مطلوبیت اراضی این محدوده برای ساخت و ساز، زمینه ساز از بین بردن درختان و باغات و سر برآوردن برج ها و ساختمان ها را فراهم آورده است، روندی که تداوم آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صیانت از درختان و جلوگیری از تداوم قطع در مجموعه باغ بهشت

لزوم صیانت از درختان و جلوگیری از تداوم قطع در مجموعه باغ بهشت