مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:102020-06-28سياسي

نقدی بر شبهه مالکیت پدر بر فرزند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با رد مطالب مطرح شده از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص رابطه فرزند و پدر، گفت: فقه پویا یعنی در هر زمانی فقه می تواند مطابق با خصوصیات آن زمان و بر طبق ضوابط فقهی نظر بدهد.

- ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با رد مطالب مطرح شده از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص رابطه فرزند و پدر، گفت: فقه پویا یعنی در هر زمانی فقه می تواند مطابق با خصوصیات آن زمان و بر طبق ضوابط فقهی نظر بدهد.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در درس خارج خود طی سخنانی به موضوع مالکیت پدر بر فرزند پرداخت که در ادامه می آید: به دنبال قضیه قتل دختری که چندی پیش توسط پدرش اتفاق افتاد، اخیراً مطلبی پیرامون حکم عدم قصاص پدر در صورت قتل فرزندش ، از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در رسانه ها منتشر شده است که باید عرض کنیم؛ این مطلب کاملاً غیر صحیح است و تعجب این است که چرا یک مسئول رسمی در نظام جمهوری اسلامی نسبت غیر صحیح به فقه و فقها می دهد.

البته نظایری هم از افراد دیگر از اول انقلاب تا حالا داشته ایم و متأسفانه این مشکل هنوز هم وجود دارد، مسئولیت هایی را به افراد می دهند و این افراد اظهارنظرهایی می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر شبهه مالکیت پدر بر فرزند

نقدی بر شبهه مالکیت پدر بر فرزند