مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-28اقتصادي

تجارت و ترانزیت مهمترین مزیت استان سیستان و بلوچستان است


بر اساس سند آمایش؛ تجارت و ترانزیت مهم ترین مزیت استان است که باید مردم استان از آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی در نشست با مدیران اقتصادی استانداری و مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری استان، با بیان این که بر اساس سند آمایش سرزمین استان، تجارت و ترانزیت مهم ترین مزیت استان سیستان و بلوچستان است؛ تاکید کرد: از این رو بایستی به این ظرفیت به صورت ویژه نگاه شود و برای توسعه و رونق آن تلاش شود.

 وی با تاکید بر واگذاری برخی از فعالیت ها و خدمات در محل بازارچه های مرزی استان به سرمایه گذاران و سازمان همیاری و شهرداری استان ؛ تصریح کرد: نگاه به مرز باید از تهدید به نگاه فرصت عوض شود و به جای دیوارکشی در مرز، با تقویت و حمایت از سرمایه گذاران، منافع آن عاید مردم شود.

استاندار  سیستان و بلوچستان اضافه کرد: انتظار داری فعالیت بازارچه ها به گونه ای باشد که دامنه آن، جمع کثیری از مردم استان را بهره مند کند به طوری که از کولبری تا تجارت معمول که غرفه داران هستند و تجارت کلان؛ همه مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم نفع ببرند.

موهبتی گفت: فرصت خدمت به مردم خیلی کوتاه است لذا می بایست از فرصت ها برای خدمتگزاری به مردم و توسعه همه جانبه نهایت استفاده را کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت و ترانزیت مهمترین مزیت استان سیستان و بلوچستان است

تجارت و ترانزیت مهمترین مزیت استان سیستان و بلوچستان است