مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 16:352020-06-27حوادث

مهار آتش انبار علوفه در مرودشت


آتش در انبار 700 تنی علوفه پس از 60 ساعت ، صبح امروز در روستای زنگی آباد مرودشت مهار شده است.

-  رهام پیکری در گفت وگو با خبرنگار  فارس در مرودشت با اشاره به آتش سوزی انبار  آذوقه و علوفه گاوداری واقع در روستای زنگی آباد مرودشت گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه همه عوامل ایمنی و آتش نشانی مرودشت در محل حادثه حضور یافتند و به اطفای حریق پرداختند.

 وی با اشاره به حضور 50 نیروی امدادی و آتش نشانی در اطفای حریق این گاوداری، افزود: به علت گستردگی آتش و احتمال سرایت طعمه های حریق به محل نگهداری گاوها، با هماهنگی به عمل آمده عوامل ایمنی و آتش نشانی مجتمع پتروشیمی شیراز همچنین دهیاران دو روستای کناره و گرم آباد به سرعت در محل حادثه حاضر شده و به اطفای حریق کمک کردند.

 وی بابیان اینکه سه هزار گاو شیری و پرورشی در این واحد گاوداری نگهداری می شود، اضافه کرد: علاوه  بر از بین رفتن 700 تن کاه و علوفه دام ها به بخشی از تجهیزات و سازه های گاوداری خسارت وارد شد که در این زمینه نزدیک به دو میلیارد تومان خسارت  پیش بینی شده است.

 فرماندار مرودشت با اشاره به اینکه علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است، بیان کرد: به علت فشردگی و حجم بالای علوفه مهار آتش تا 10 صبح امروز ادامه داشت که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آتش به صورت کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش انبار علوفه در مرودشت

مهار آتش انبار علوفه در مرودشت