مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-27حوادث

انهدام باند سارقان زورگیر غرب تهران


رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق زورگیر با 15 فقره سرقت در غرب تهران تحت پوشش خودروی مسافرکش خبر داد و گفت: هر 4 متهم با دستور قضایی در اختیار پایگاه پنجم قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه در تشریح این خبر گفت: ساعت 22:40 دهم فروردین ماه مرد جوانی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از زورگیری راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در محدوده تهرانسر اعلام شکایت کرد.

وی بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت به عنف (سرقت راننده از مسافر) تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به دستور قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت در میدان آزادی ایستاده بودم تا سوار بر خودرویی شوم و به منزلم مراجعه کنم که یک دستگاه خودروی پراید دارای سه سرنشین جلوی پایم ایستاد و من هم پس از اعلام مقصد و تأیید راننده سوار بر خودرو اش شدم.

پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد، تلفن همراه، وجوه نقد و کارت عابر بانکم را به زور سرقت و پس از دو ساعت چرخاندن در حوالی تهرانسر، مرا از ماشین به بیرون پرتاب و از محل گریختند.

سرهنگ دولتخواه بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات مال باخته راهی محل سرقت شدند که با انجام تحقیقات میدانی مشخص ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان زورگیر غرب تهران

انهدام باند سارقان زورگیر غرب تهران