مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-27سياسي

ضرورت تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی «رامشه» شهرضا به خودروهای تیزرو


فرماندار شهرضا خواستار تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی رامشه شهرضا به عنوان یکی از گلوگاه های اصلی کشف مواد مخدر، به خودروهای تیزرو و امکانات مناسب مقابله با قاچاقچیان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن یارمحمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی اعتیاد است، اظهار داشت: فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان و بهبود یافتگان از اعتیاد می تواند از گرایش آنها به مواد مخدر جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اعتیاد معضلاتی برای کل جامعه ایجاد می کند، تاکید کرد: سازمان های جاسوسی و سرمایه داران بزرگی در دنیا در این تجارت دست دارند و همه این موارد مقابله را بسیار سخت کرده است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بیان داشت: وجود همسایه های تولید کننده مواد مخدر و ترانزیت آن از شرق کشور، موقعیت ویژه ای برای ما به وجود آورده است و لازم است همه دستگاه های اجرایی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر بر اساس وظایف و خط مشی تعیین شده در شورای کشوری عمل کرده و گزارش های به روز در این ارتباط ارائه دهند.

ایستگاه شهید امامی شهرضا گلوگاه کشف مواد مخدر در کشور است همچنین فرماندار شهرستان شهرضا نیز گفت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی رامشه یکی از گلوگاه های اصلی استان و کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی «رامشه» شهرضا به خودروهای تیزرو

ضرورت تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی «رامشه» شهرضا به خودروهای تیزرو