مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-27بين الملل

چه کسی باید قضاوت کند چه چیزی حقیقت دارد؟


حزب آلترناتیو برای آلمان که موضعی مسلمان ستیز و مهاجر ستیز دارد، توانسته است تعداد اعضای خود را طی 7 سال گذشته به دو برابر برساند و این کار را عمدتا با پشتیبانی از کارزارهای آنلاینی انجام داده که مطالب نادرستی را انتشار می دهد، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: برداشت شماره یک از حقیقت: در سال 2019 یک جنبش مسالمت آمیز مدافع دمکراسی در هنگ کنگ موجبات شگفتی جهانیان را فراهم کرد.

در اوج این اعتراضات حدود 2 میلیون هنگ کنگی در اعتراض به تصمیمی که از نظر آنها استقلال شهر محبوبشان را از بین می برد، در خیابان ها جمع شده بودند.

برداشت شماره دو از حقیقت: در سال 2019  معترضان خشونت پیشه طرفدار دمکراسی پنجره ها را شکستند، به ساختمان قانونگذاری هنگ کنگ هجوم بردند و بمب های بنزینی را منفجر کردند.

این شورشیان که مورد حمایت نیروهای خارجی ضد چینی قرار داشتند، یک عنصر حاشیه ای رادیکال محسوب می شدند که در اوج این جنبش کمتر از 359 هزار تن را به خود جلب کرده بودند.

تداوم کشمکش ها بر سر آینده هنگ کنگ نه تنها بین پلیس و تظاهرکنندگان بر سر کنترل خیابان ها ادامه داشت بلکه در عرصه اینترنت و آنلاین نیز تداوم داشت، در حالی که پکن و معترضان هر کدام ادعا می کردند که روایت سیاسی را در کنترل خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی باید قضاوت کند چه چیزی حقیقت دارد؟

چه کسی باید قضاوت کند چه چیزی حقیقت دارد؟