مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-26اجتماعي

اصفهان - شیراز تا پایان سال 2 ساعت کوتاه تر می شود


تا پایان امسال قرار است 224 کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز کاهش یابد و مسیر را 2 ساعت کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه سفر مدیر سازمان مدیریت برنامه و بودجه به اصفهان، ظهر امروز محمد باقر نوبخت از پروژه تقاطع غیر همسطح میدان بسیج شهرضا بازدید کرد.

این پروژه جهت رفع نقاط حادثه خیز محور اصفهان-شیراز و شهررضا - دهاقان و همچنین شهررضا-مبارکه در محور جنوبی جنوبی شهرضا احداث شده که می تواند نقش موثری در کاهش حوادث ترافیکی کریدور شمال به جنوب داشته باشد.

نوبخت پس از بازدید پروژه تقاطع همسطح میدان بسیج شهرضا، راهی روستای امام زاده علی اکبر (ع) شهرستان شهرضا شد و در این روستا کلنگ یکی از واحدهای مسکونی طرح بهسازی مسکن روستایی استان اصفهان را بر زمین زد؛ وی همچنین یکی از این واحدهای مسکونی آماده را در مراسمی نمادین تحویل اهالی داد.

نوبخت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسیر اصفهان- شهرضا مسیری قابل توسعه است که می تواند تردد را به خوبی تسهیل کند؛ طبق صحبت های که با استاندار اصفهان صورت گرفت، مقرر شد با بودجه 60 میلیاردی جاده اصفهان به شهرضا تا پایان سال جاری تبدیل به شش باند شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در خصوص جاده شهرضا به حسن آباد جرقویه، شخصا دستور دادم مراحل طراحی این مسیر آغاز شود تا انشا الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان - شیراز تا پایان سال 2 ساعت کوتاه تر می شود

اصفهان - شیراز تا پایان سال 2 ساعت کوتاه تر می شود