مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-26سياسي

از سرگیری کلا س های آموزشی خانه مداحان


خانه مداحان اهل بیت(ع) در تمام مقاطع سنی با حضور اساتید و پیرغلامان اهل بیت(ع) کلاس مداحی برای علاقه مندان در روزهای دوشنبه هرهفته طبق روال گذشته و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، خانه مداحان اهل بیت(ع) در تمام مقاطع سنی با حضور اساتید و پیرغلامان اهل بیت(ع) کلاس مداحی برای علاقه مندان در روزهای دوشنبه هرهفته طبق روال گذشته برگزار می کند.

براساس این گزارش، این کلاس ها با حضور اساتیدی همچون غلامرضا سازگار، یدالله بهتاش، مهدی آصفی، مرتضی طاهری، داود علیزاده، سید آقا سیاح اصل، سید علی سادات رضوی، محسن طاهری، محمود تاری، حیدر توکلی، کمال الدین عبدالوهاب و مصطفی خورسندی حضور خواهند داشت.

این کلاس مداحی دوشنبه شب ها از ساعت 18 تا 20:30 در خانه مداحان اهل بیت(ع) واقع در پل چوبی، چهارراه فخر آباد، خیابان شهید مشکی، پلاک 81 برگزار می شود و در پایان نیز گواهینامه به افراد ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16) با شماره های 77603275، 77603239 و 77513342 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری کلا س های آموزشی خانه مداحان

از سرگیری کلا س های آموزشی خانه مداحان