مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-26سياسي

کلنگ احداث ندامتگاه 500 نفره فیروزآباد به زمین زده شد


با حضور مدیران کل دادگستری و زندان های استان فارس ندامتگاه 500 نفره و ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فیروزآباد به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از فیروزآباد، اسحاق ابراهیمی در مراسم کلنگ احداث ندامتگاه 500 نفره این شهرستان که با حضور مدیرکل دادگستری استان فارس، امام جمعه فیروزآباد، نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان در شهرک روزبدان برگزار شد اظهار داشت: زندان فیروزآباد و انتقال آن جزء 59 ندامتگاه های سازمان زندان های کشور بوده که در سال 98 احداث آن مصوب که به دلیل مشکلات زمین امکان احداث وجود نداشت.

وی افزود: زندان فعلی فیروزآباد در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع و زیربنای 700 مترمربع ساختمان خوابگاهی به رسالت زندان که در واقع اصلاح و تربیت مجرمان است نمی توانست عمل کند.

مدیرکل زندان های استان فارس ادامه داد: در حال حاضر در زندان فیروزآباد بیش از 470 زندانی وجود دارد که امکان نگهداری زندانیان در زندان فعلی با دشواری همراه است.

ابراهیمی اضافه کرد: ندامتگاه 500 نفره فیروز آباد در زمینی به وسعت 10 هکتار جانمایی و با زیربنای هفت هزار و 250 مترمربع مصوب که آغاز به ساخت آن از امروز کلید می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث ندامتگاه 500 نفره فیروزآباد به زمین زده شد

کلنگ احداث ندامتگاه 500 نفره فیروزآباد به زمین زده شد