مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 11:452020-06-25سياسي

مجیدی: طرح های عملیاتی و اجرایی دانشگاه ها را به نمایندگان مجلس می دهیم


باید طرح های عملیاتی و اجرایی در دانشگاه ها پخته شده و به نمایندگان مجلس داده شود تا آنها بتوانند در موضوعات تقنینی و نظارتی از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا مجیدی دبیرکل بین المجالس آسیایی امروز (پنج شنبه 5 تیر) در نشست علمی انجمن انقلاب اسلامی ایران با موضوع تحلیل و کالبدشکافی وقایع اخیر آمریکا و شاخصه های مجلس انقلابی که در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط جامعه و دانشگاه باید مستمر و منظم باشد هرچند که قبلاً بحث ارتباط دانشگاه با صنعت وجود داشت اما اهمیت ارتباط دانشگاه با جامعه برای رفع مشکلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

**امیدآفرینی یکی از دغدغه های بیانیه گام دوم انقلاب است وی با تأکید برآنکه دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد، افزود: دانشگاه باید بتواند با استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات کمک شایانی به جامعه کند و این وظیفه بر عهده نخبگان و اعضای هیأت علمی است.

دبیرکل بین المجالس آسیایی تصریح کرد: امیدآفرینی یکی از دغدغه ها و مسائل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب است.

** باید طرح های عملیاتی و اجرایی در دانشگاه ها پخته شود مجیدی خاطرنشان کرد: باید طرح های عملیاتی و اجرایی در دانشگاه ها پخته شده و به نمایندگان مجلس داده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدی: طرح های عملیاتی و اجرایی دانشگاه ها را به نمایندگان مجلس می دهیم

مجیدی: طرح های عملیاتی و اجرایی دانشگاه ها را به نمایندگان مجلس می دهیم