مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 11:452020-06-25سياسي

ملکوتیان: مجلس باید توطئه نقدینگی را سریعاً رفع کند


مجلس باید توطئه نقدینگی را از طریق تنظیم سند و مجموعه ای از قوانین ریز و درشت رفع کند و کاری کند که نقدینگی به سمت تولید و اشتغال حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی ملکوتیان عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران امروز (پنج شنبه 5 تیر) در نشست علمی انجمن انقلاب اسلامی ایران با موضوع تحلیل و کالبدشکافی وقایع اخیر آمریکا و شاخصه های مجلس انقلابی که در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد، اظهار داشت: مجلس می تواند در عموم مسائل براساس اصول قانون اساسی قانون وضع کند.

  ** مجلس باید با رفع خلا ءهای قانونی در راس امور بودن را ثابت کند وی افزود: مجلس از طریق تصویب قوانین و پر کردن خلاء های قانونی و همواره کردن راه پیشرفت و تعالی کشور در رأس امور باشد.

عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران  درباره وظیفه مجلس انقلابی تصریح کرد: از نظر ثروت بالقوه در ایران کشورمان مقام پنجم دنیا را در اختیار دارد این در حالی است که با داشتن 168 نوع مواد معدنی جایگاه بسیار مطلوبی در دنیا د اریم.

ضمن اینکه جایگاه اول گاز دنیا، جایگاه اول نفت و گاز دنیا، جایگاه دوم روی دنیا، جایگاه اول نیکل در دنیا از آن جمهوری اسلامی است و در مجموع 7 درصد منابع معدنی دنیا با وجود یک درصد دنیا در اختیار کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکوتیان: مجلس باید توطئه نقدینگی را سریعاً رفع کند

ملکوتیان: مجلس باید توطئه نقدینگی را سریعاً رفع کند