مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-25سياسي

رسانه های آمریکا در حال مدیریت تصاویر تظاهرات در 2 هزار شهر کشورشان هستند


عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به برپایی تظاهرات در 2 هزار شهر گفت: تصاویر پخش شده در رسانه های ایران بخشی از تصاویر است زیرا شبکه های تلویزیونی آمریکایی در حال مدیریت تصاویر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فؤاد ایزدی عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران امروز (پنج شنبه 5 تیر) در نشست علمی انجمن انقلاب اسلامی ایران با موضوع تحلیل و کالبدشکافی وقایع اخیر آمریکا و شاخصه های مجلس انقلابی که در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد، اظهار داشت: از نظر تعداد شرکت کننده و وسعت اعتراضات اخیر در آمریکا رکود جدیدی به ثبت رسیده است، در حالی که پیش از این، اعتراضات مربوط به جنبش وال استریت تبعات زیادی را برای آمریکا دربرداشت.

  ** رسانه های آمریکا در حال مدیریت تصاویر تظاهرات در 2 هزار شهر کشورشان هستند وی افزود: 2 هزار شهر درگیر تظاهرات اخیر در آمریکا هستند و تصاویر پخش شده در رسانه های ایران بخشی از تصاویر پخش شده در رسانه های آمریکاست ضمن اینکه متأسفانه رسانه های ایران فقط به رسانه های آمریکایی مراجعه می کنند این در حالی است که آنها تصاویرشان را مدیریت شده پخش می کنند.

  وی گفت: دلیل حمله اخیر معترضین به شبکه تلویزیونی CNN و تجمع مقابل ساختمان آن، این بود که تظاهرات کنندگان متوجه شده بودند که CNN در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های آمریکا در حال مدیریت تصاویر تظاهرات در 2 هزار شهر کشورشان هستند

رسانه های آمریکا در حال مدیریت تصاویر تظاهرات در 2 هزار شهر کشورشان هستند