مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 08:302020-06-25اقتصادي

محدودیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در ملایر


با توجه به افزایش شیوع کرونا محدودیت هایی برای برگزاری مراسم عزا و عروسی در ملایر اعمال شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از ملایر قدرت اله ولدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با شیوع کرونا اقدامات زیادی برای کاهش بیماری در سطح شهرستان انجام شد اظهار کرد: از هفته های گذشته میزان شیوع کرونا در استان و شهرستان ملایر تا حدودی بالا رفت.

وی با بیان اینکه در این زمینه محدودیت های جدیدی در شهرستان اعمال شد و بخش نامه را به حوزه های مختلف اعلام کردیم گفت: اجازه برگزاری مراسم ختم و عزا در بهشت هاجر ملایر لغو شد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در این زمینه با شهرداری هماهنگی لازم انجام شده تا از هر نوع مراسم و تجمع در بهشت هاجر ممانعت شود اضافه کرد: به شهروندان، دستگاه ها، اصناف و بازاریان نیز اعلام شده که ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه 90 درصد مبتلایان جدید به کرونا در ملایر مربوط به شرکت کنندگان در مراسم عروسی و عزا بود تصریح کرد: متاسفانه با وجود همه تذکرات باز هم شاهد برگزاری مراسم و تجمع بوده ایم.

ولدی با تاکید بر اینکه باید جلوی شیوع همه گیری کرونا گرفته شود افزود: طبق بخشنامه ای که به دستگاه های خدمات رسان و حوزه های تبلیغاتی و سایر نهادهای مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در ملایر

محدودیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در ملایر