مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 05:002020-06-25اقتصادي

155 طرح ایجادی در سالجاری بهره برداری می شود


رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل از بهره برداری از 155 طرح ایجادی در سال جهش تولید در اردبیل خبر داد.

- رامین صادقی پنجم تیر در جریان افتتاح واحد صنعتی آرتاپروفیل در اردبیل اظهار کرد: این واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان تا پیش بینی اشتغال 6هزار نفر برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: 239 طرح در حوزه طرح های ایجادی در اردبیل وجود دارد که اغلب با پیشرفت 60 درصدی در مرحله احداث و یا بهره برداری قراردارند.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل افزود: 155 طرح ایجادی هر کدام با پیشرفت 90 تا 60 درصدی تا پایان سال به بهره برداری می رسند که نوید اشتغال مناسب برای استان محروم اردبیل است.

صادقی از احصای واحدهای راکد از سال 98 در اردبیل خبر داد و بیان کرد: از یک هزار و 42 پروانه بهره برداری 839 پروانه فعال هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته 56 طرح راکد به چرخه تولید بازگشته اند و 123 واحد قابل احیا نیز در دستور کار است که بالغ بر 77 طرح مستعد بازگشت به چرخه تولید هستند.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل به بهره برداری از واحد تولیدی آرتاپروفیل تولیدکننده پنجره های upvc در اردبیل اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی با 7 سال رکود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و 30 میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه گذار با حضور معاون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155 طرح ایجادی در سالجاری بهره برداری می شود

155 طرح ایجادی در سالجاری بهره برداری می شود