مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 17:552020-06-24اقتصادي

اذعان مسؤولان سمنان: گرانی در بازار مشهود است/ برنامه تان برای کنترل بازار چیست؟


مسؤولان استان سمنان به اینکه گرانی در بازار این استان مشهود است، اذعان دارند؛ اما هنوز برنامه مشخصی برای کنترل شرایط از سوی آنها ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که اخیراً به ریاست استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، مسؤولان استان سمنان به اینکه گرانی در بازار این استان مشهود است، اذعان کردند؛ اما هنوز برنامه مشخصی برای کنترل شرایط از سوی آنها ارائه نشده است.

در این نشست عنوان شد که گرانی در بازار سمنان مشهود است؛ اما گران فروشی در این بازار وجود ندارد! به دلیل عرضه نشدن گوشت مرغ در بازار شاهد افزایش قیمت این قلم غذایی در ماه های گذشته در سمنان بودیم که از روز آینده توزیع مرغ گرم در بازار استان سمنان از سر گرفته می شود.

امروز در برخی از استان های کشور، گوشت مرغ 18 تا 20 هزار تومان به فروش رفت؛ اما با تزریق مرغ منجمد به هیچ عنوان فروش این قلم غذایی در استان با این قیمت نبود.

قیمت بسیاری از اقلام غذایی در بازار استان سمنان در سه ماه گذشته افزایش یافته و اکنون قیمت گوشت قرمز، 75 هزار تومان است.

در روزهای گذشته 40 پرونده گران فروشی با کمک اصناف و تعزیرات حکومتی در سمنان تشکیل شده و قیمت برنج خارجی در بازار سمنان افزایش یافته و اکنون برنج پاکستانی 19 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان مسؤولان سمنان: گرانی در بازار مشهود است/ برنامه تان برای کنترل بازار چیست؟

اذعان مسؤولان سمنان: گرانی در بازار مشهود است/ برنامه تان برای کنترل بازار چیست؟