مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 13:052020-06-24اقتصادي

پایگاه ایست و کنترل در ورودی گلپایگان- خمین ایجاد شد


فرماندار گلپایگان از ایجاد پایگاه ایست و کنترل در ورودی گلپایگان- خمین خبر داد و گفت: در شهرستان گلپایگان با تشکیل کنگره 60 تاکنون بیش از یک هزار نفر از اعتیاد نجات یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای مواد مخدر گلپایگان با بیان اینکه روند تقاضا و افزایش مصرف مواد مخدر در جهان به گونه ای است که بیش از 5 درصد مردم حداقل یک بار مواد مخدر مصرف کردند، اظهار داشت: بیش از 800 نوع مواد مخدر وجود دارد که کار را سخت تر می کند.

وی گفت: امروزه مواد مخدر یک ابزار سیاسی و اقتصادی در اختیار سوداگران است، مواد مخدر به سمت مواد شیمایی رفته است که نگرانی برای همه وجود دارد، فضای مجازی محل جذب مشتری سوداگران برای خرید و فروش مواد مخدر شده است.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: خانواده ها و مدارس و دانشگاه ها هدف اصلی سوداگران برای فروپاشی است که در این زمینه یکی از اشکالات مربوط به خود انسان و یکی دیگر مربوط به موقعیت ژئواستراتژیک کشور است که در منطقه خاورمیانه و در همسایگی کشور افغانستان قرار دارد.

یارمحمدیان با بیان اینکه مواد مخدر یکی از هجمه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: از عوامل روانشناختی مواد مخدر در کشور این است که جوانان تصور دارند مصرف مواد مخدر موجب کاهش اضطراب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه ایست و کنترل در ورودی گلپایگان- خمین ایجاد شد

پایگاه ایست و کنترل در ورودی گلپایگان- خمین ایجاد شد