مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-24سياسي

شیرخوارگاه هلال احمر مشهد پس از سه سال بازپس گیری شد


پس از سه سال پیگیری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از طریق دستگاه قضایی و ورود مدعی العموم، در نهایت با صدور اجرای حکم، ملک شیرخوارگاه شهید هاشمی نژاد هلال احمر مشهد تحویل هلال احمر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بازپس گیری شیرخوارگاه جمعیت هلال احمر واقع در ابتدای بلوار شاهد مشهد با حدود 14 هزار متر مربع زمین و بنا، امروز طی مراسمی با حضور خبرنگاران و در قالب یک نشست خبری با حضور مدیران و روسای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اداره کل بهزیستی این استان و جانشین معاون دادستان مشهد در محل این ساختمان انجام شد.

مطالبه دادستانی اجرای طرح کاداستر است جانشین معاون دادستان مشهد در این مراسم گفت: این پرونده درس های زیادی به مدیران دستگاه های اجرای و مسوولان حفظ حقوق بیت المال داد.

فرزاد بهشتی با تاکید بر اجرای طرح حدنگار یا کاداستر گفت: باید تمامی املاک دولتی دارای سند ثبتی مالکیت شوند، در قالب طرح پنج ساله کاداستر که در بهمن پارسال مهلت آن تمام شد باید مدیران دستگاه های دولتی و اجرایی نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده باشند و با توجه به تمدید مهلت اجرای این طرح، انجام این اقدامات از مهم ترین مطالبات دادستانی است.

دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: باید تذکر جدی به مدیران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخوارگاه هلال احمر مشهد پس از سه سال بازپس گیری شد

شیرخوارگاه هلال احمر مشهد پس از سه سال بازپس گیری شد