مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-24اقتصادي

رشد اقتصادی مدیون کشاورزی است اما تسهیلات به جیب خودروساز می رود


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: رشد اقتصادی را مدیون بخش کشاورزی هستیم و وقتی نوبت به تسهیلات بانکی می رسد، می بینیم که به سمت صنعت خودروسازی سرازیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی یارمحمدیان روز گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دام، طیور و دامپزشکی اظهار داشت: این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه سال 1399 در استان اصفهان و هجدهمین نمایشگاه دام، طیور و دامپزشکی است که در آن، 110 شرکت تولیدی در حوضه های مختلف این صنعت، از 10 استان کشور، در بیش از 8 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان عنوان کرد: بخش نمایشگاه های ایران از اولین گروه هایی بود که فعالیت تجاری خود را با شیوع کرونا جهت حفظ سلامتی آحاد مردم لغو کرد و در آغاز انتشار بیماری کرونا، از طرف صنعت نمایشگاهی ایران پیشنهاد شد که سایت ها و امکانات آن، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شود.

وی افزود: با وجود تمام همکاری ها، صنعت نمایشگاهی ایران در لیست مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار نگرفت و پیگیری های انجام شده توسط انجمن های نمایشگاهی، نتیجه ای در بر نداشت.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: تمام تدابیر لازم از سوی شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، جهت حفظ پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی مدیون کشاورزی است اما تسهیلات به جیب خودروساز می رود

رشد اقتصادی مدیون کشاورزی است اما تسهیلات به جیب خودروساز می رود