مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-24سياسي

دشمنان بدانند سپاه از عهده هرگونه توطئه ای برخواهد آمد


سردار محمدتقی اصانلو در حاشیه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه که در منطقه عمومی کردستان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در این رزمایش همه امکانات موردنیاز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: براساس ارزیابی ها، یگان های مهندسی ما به خوبی توانسته اند قبل از رزمایش کارها را شروع کنند که برای ارائه خدمت به مردم این منطقه، روستاها و جاده ها را ترمیم، آماده سازی و شن ریزی کرده و همچنین کارهای مردم یاری را هم در روستاها انجام دادند که این کار ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور در مورد سلاح و تجهیزاتی که در این مکان بکارگیری شده است، عنوان کرد: از پهپادهایی که مورد استفاده قرار گرفت به خوبی استفاده کردیم و همچنین گام به گام نیروها و رزمنده هایی نیز که چندین ساعت در راه بودند در رصد قرار گرفتند و کاملا در کنترل بودند تا بتوانیم آنها را به هدف موردنظر برسانیم.

سردار اصانلو تصریح کرد: از چند روز پیش این کارها آغاز شده و الحمدالله راه های پهپادی ما بسیار خوب مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امکانات مخابراتی ما که در قعر این ارتفاعات قرار گرفتیم به خوبی توانسته در چند لایه ارتباط برقرار کرده و از آتش بالگردها و هلی برن نیز در این منطقه استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بدانند سپاه از عهده هرگونه توطئه ای برخواهد آمد

دشمنان بدانند سپاه از عهده هرگونه توطئه ای برخواهد آمد