مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-24سياسي

مردم خواهان نظارت بیشتر مسئولان به وضعیت بازار هستند


امام جمعه مهریز با اشاره به گرانی های لجام گسیخته در کشور، تاکید کرد: مردم از مسئولان اجرایی و قوه قضاییه انتظار نظارت بیشتر و رسیدگی جدی تر به وضعیت بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات را دارند .

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز با اشاره به گرانی های لجام گسیخته در کشور، تاکید کرد: مردم از مسئولان اجرایی و قوه قضاییه انتظار نظارت بیشتر و رسیدگی جدی تر به وضعیت بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات را دارند .

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی به مناسبت هفته قوه قضاییه در دیدار با مسئولان دادگستری شهرستان گفت: تورم و گرانی لجام گسیخته ماه های اخیر موجب نارضایتی مردم و فشار زیادی بر آنها شده ولیکن مردم از مسئولان اجرایی و قوه قضاییه انتظار نظارت بیشتر و رسیدگی جدی تر به وضعیت بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات را دارند هر چند که تاکنون از سوی رییس این قوه در مبارزه با فساد، گام های خوبی برداشته شده که مورد تاکید و تایید آحاد مردم ولایتمدار است.

وی افزود: همکاری مردم با مسئولان و تقویت روحیه مطالبه گری و پرسشگری در قبال مسائل گوناگون در حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معضلات فرهنگی و ناهنجاری ها موثر است و باید همه در کنار هم برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان است تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواهان نظارت بیشتر مسئولان به وضعیت بازار هستند

مردم خواهان نظارت بیشتر مسئولان به وضعیت بازار هستند