مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-24اقتصادي

کدام املاک در بورس مسکن معامله می شوند؟


قیمت گذاری املاک در بورس شامل زمین و یا بازار اجاره نمی شود و ما برای کنترل قیمت این بازار طرح هایی را تهیه کرده ایم.

- محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان با ورود مسکن به بازار سرمایه می توانیم شرکت های سرمایه گذاری کوچکی را ایجاد کنیم، گفت: با اجرای طرح "بورس املاک" هر کس با هر سرمایه ای می تواند در پروژه های کوچک و بزرگ شریک شود و با افزایش سرمایه های خود به مرور سرمایه خود را بیشتر کنند.

او با بیان اینکه بازار مسکن یک بازار مطمئن و بلند مدتی است، گفت: خوشبختانه عملکرد این بازار نسبت به سایر بازار ها بسیار مثبت بوده و انجام این سرمایه گذاری می تواند زمینه ساز افزایش تولید شود.

محمود زاده اظهار کرد: با انجام این سرمایه گذاری( بورس مسکن) امکان مشارکت تمامی متقاضیانی که حتی سرمایه اندک دارند محیا می شود و برای سال های آینده خود می تواند در مقایسه با سایر بازار ها اثرات مثبت تری داشته باشد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه کاهش قیمت مسکن با اجرای طرح های تولیدی می تواندمحقق شود، افزود: بازار مسکن یک بازار واقعی است که از سایر بازار های موازی از جمله ارز، سکه تاثیر می گیرد.

او ادامه داد: بازار مسکن همانند بسیاری از بازار ها از حوزه های مختلف تاثیر می گیرد که بخشی از افزایش قیمت مسکن هم به دلیل نوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام املاک در بورس مسکن معامله می شوند؟

کدام املاک در بورس مسکن معامله می شوند؟