مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-23سياسي

مناطق مرزی کردستان از لوث تروریست ها و ضد انقلاب پاکسازی می شود


فرمانده نیروی زمینی سپاه هدف از برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را پاکسازی منطقه از لوث ضد انقلاب و تروریست ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمد پاکپور از آغاز مرحله نهایی رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کردستان از صبح امروز خبر داد و گفت: منطقه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان از دهانه منطقه شیلر در مرز عراق تا ارتفاعات خشن چهل چشمه ادامه دارد و ابعاد بسیاری وسیعی از منطقه که بیشتر آن از مرز شمال شرق عراق است، را در بر می گیرد.

وی با اشاره به ترکیب یگان های شرکت کننده در این رزمایش،گفت: یگان های بومی منطقه، لشکر 22 سپاه بیت المقدس، سپاه بیت المقدس، برخی از یگان های سپاه های شهرستانی مانند سپاه مریوان، دیواندره و یگان های تخصصی نیروی زمینی شامل پهپاد، هوانیروز و برخی از یگان های مکانیزه همچون تیپ امام زمان(عج) و یگان ویژه صابرین، در این رزمایش شرکت دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح اهداف تعیین شده در برگزاری این رزمایش نیز گفت: رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان از جمله رزمایش های سالانه نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور است که در منطقه عمومی کردستان در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق مرزی کردستان از لوث تروریست ها و ضد انقلاب پاکسازی می شود

مناطق مرزی کردستان از لوث تروریست ها و ضد انقلاب پاکسازی می شود