مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-23اقتصادي

راه اندازی سیستم جامع هواشناسی کشاورزی دیتا لاگرها در بروجرد


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اولین سیستم جامع هواشناسی کشاورزی دیتا لاگرها در شهرستان بروجرد راه اندازی شد.

- ایسنا/لرستان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اولین سیستم جامع هواشناسی کشاورزی دیتا لاگرها در شهرستان بروجرد راه اندازی شد.

مجید جوادی امروز سوم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مباحث اساسی و در حقیقت بستر اجرای مدیریت کنترل تلفیقی آفات و بیماری های گیاهی بحث پیش آگاهی یا به عبارت ساده تر تعیین زمان دقیق کنترل آفات و بیماری های گیاهی در مزرعه و باغ است.

وی تصریح کرد: جهت نیل به این هدف می بایست فاکتورهای محیطی مؤثر بر رشد و نمو آفات بخصوص دماهای مؤثر روزانه بر روند رشد و نمو و آفات از تأثیرگذار هستند را داشته باشیم تا از طریق آن مجموع میزان گرمای مؤثر که برای تکمیل مراحل مختلف زیستی آفت مورد نظر نیاز هست را محاسبه و با توجه به نوع آفت و مرحله زیستی خسارتزای آن، زمان دقیق کنترل را تعیین و سریعاً به کاربران و بهره برداران بخش کشاورزی اطلاع رسانی کنیم.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: جهت نیل به این مهم نیاز به یک سیستم جامع پیشرفته هواشناسی کشاورزی بود که این کار را به صورت آنلاین و شبکه ای انجام دهیم که خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سیستم جامع هواشناسی کشاورزی دیتا لاگرها در بروجرد

راه اندازی سیستم جامع هواشناسی کشاورزی دیتا لاگرها در بروجرد