مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 12:352020-06-23اقتصادي

شکوفایی گیلان با اتصال راه آهن به منطقه آزاد انزلی و مرز آستارا


ناظر گمرکات گیلان و مدیر کل گمرک انزلی گفت: اتصال راه آهن سراسری به منطقه آزاد انزلی و مرز زمینی آستارا شکوفایی اقتصادی استان را در پی خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان ناظر گمرکات گیلان و مدیر کل گمرک انزلی گفت: اتصال راه آهن سراسری به منطقه آزاد انزلی و مرز زمینی آستارا شکوفایی اقتصادی استان را در پی خواهد داشت.

ابوالقاسم یوسفی نژاد، در سفر به بندر آستارا و بازدید از زیر ساخت های گمرکی در مرزهای زمینی و ریلی این شهرستان، اظهار کرد: گمرک در سه حوزه مرزی آستارا در مرز زمینی، مرز منطقه ویژه اقتصادی بندری و مرز ریلی به صورت شبانه رورزی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه گمرک آستارا یکی از مهمترین گمرکات نیمه شمالی کشور محسوب می شود، ادامه داد: کلیه رویه های گمرک جمهوری اسلامی ایران در سه گمرک آستارا به صورت شبانه روزی فعال است.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا هم گمرک آستارا نقش مهم و تأثیرگذار خود را در به حرکت درآمدن چرخه اقتصادی کشور ایفا کرد، افزود: با توجه به اینکه تجار داخل کشور مشتاق صادرات کالا از مرز ریلی آستارا هستند، متأسفانه گمرک ریلی آستارا همچنان فضای کافی برای تخلیه و بارگیری را ندارد و متولی این بارانداز هنوز زیرساخت های لازم را ایجاد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی گیلان با اتصال راه آهن به منطقه آزاد انزلی و مرز آستارا

شکوفایی گیلان با اتصال راه آهن به منطقه آزاد انزلی و مرز آستارا