مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 11:002020-06-23حوادث

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در مهدی شهر/ 2 متهم متواری شدند


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از دستگیری پنج حفار غیرمجاز در مهدی شهر خبر داد و گفت: دو متهم به حفاری نیز متواری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالقاسم کربلایی غلامی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه پنج حفار غیرمجاز آثار تاریخی و میراث فرهنگی در فولاد محله شهرستان مهدی شهر دستگیر شدند، اظهار داشت: دو نفر از متهمان حفاری نیز متواری شدند که دستور دستگیری آنان از سوی قاضی پرونده صادرشده است.

وی با اشاره به اینکه فردی به پاسگاه فولاد محله مهدی شهر مراجعه کرد و اعلام مفقودی یکی از دوستان خود حین حفاری را به این پاسگاه گزارش داد، تصریح کرد: این واقعه با هماهنگی میراث فرهنگی و نیروی انتظامی موردبررسی قرار گرفت و درنهایت محل حفاری شناسایی شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان بابیان اینکه یکی از متهمان این پرونده به همدستی شش حفار دیگر اعتراف کرد، افزود: پنج نفر از این متهمان هم اکنون دستگیرشده و ادوات حفاری آتان نیز ضبط شد.

کربلایی غلامی بابیان اینکه عموم مردم باید برای حفاظت از میراث فرهنگی این منطقه همکاری کنند، گفت: در صورت مشاهده حفاری غیرمجاز مراتب را به سرعت به سازمان میراث فرهنگی استان سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در مهدی شهر/ 2 متهم متواری شدند

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در مهدی شهر/ 2 متهم متواری شدند