مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-23سياسي

بحران های مدرن فراتر از مرزهای جغرافیایی هستند


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه ماهیت بحران های مدرن فراتر از مرزهای جغرافیایی است گفت: برای مهار ویروس کرونا و مقابله موثر با آن نیازمند همکاری بین کشورها هستیم.

- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه ماهیت بحران های مدرن فراتر از مرزهای جغرافیایی است گفت: برای مهار ویروس کرونا و مقابله موثر با آن نیازمند همکاری بین کشورها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کرمی محمدی در نشست سلامت و اقتصاد شهری در دوران پسا کرونا که در حاشیه هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی و به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: امیدوارم این نشستها بتواند ما را در مسیر رسیدن به جوامع تاب آور کمک کند و زمینه لازم را برای ارتباط و تعامل بیشتر در این زمینه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه به طور بالقوه نتیجه مثبتی برای آینده کمکهای توسعهای وجود دارد گفت: باتوجه به چالشهای بی سابقه سیستماتیک ناشی از بحران ویروس کرونا و روال پاسخهایی که تاکنون دیدهایم، این موضوع به سرعت منجر به تحول الگوی قدیمی روابط کمکی فیمابین گیرنده -دهنده به سمت مدل همکاریهای بین المللی بین همه کشورها خواهد شد.

رییس کمیته تاب آوری مجمع شهرداران آسیایی ادامه داد: تشابه وضعیت بوجود آمده در جوامع جهان بیش از پیش نشان داد به دلیل توسعه ارتباطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران های مدرن فراتر از مرزهای جغرافیایی هستند

بحران های مدرن فراتر از مرزهای جغرافیایی هستند