مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 17:052020-06-22اقتصادي

فعالیت 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه در چالوس/با جمعه بازار هفتگی مخالفم


رییس اتاق اصناف شهرستان چالوس گفت: 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه در چالوس فعالیت دارند و اگر برای دریافت پروانه کسب اقدام نکنند، پلمب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، رحمت الیکایی امشب در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته اصناف برگزار شده بود اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فصلی مرزن آباد با مصوبه اکثریت اعضای کمیسیون مربوطه بوده است و اتاق اصناف موافق بوده و رعایت پروتکل بهداشتی نیز الزامی بود.

رییس اتاق اصناف شهرستان چالوس تصریح کرد: فرماندار چالوس اعلام کرد چون در جلسه نبودم قبول هم ندارم و به بهانه کرونا باید لغو شود در صورتی که در شهرستان های اطراف نمایشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 500 واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان چالوس وجود دارد، خاطرنشان کرد: بالغ بر 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه نیز در کنار آن مشغول فعالیت هستند و اگر این واحدهای صنفی اقدامی برای کسب پروانه نکنند آنها را پلمب خواهیم کرد.

الیکایی با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی با ادارات داریم و امور به شکل روان پیش می رود، ابراز کرد: مسؤولان اگر از بازار حمایت نکنند فروشگاه های بدون پروانه کسب زیاد می شود و این به نفع شهرستان چالوس نیست و برای مغازه کوچک نیز ضرر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه در چالوس/با جمعه بازار هفتگی مخالفم

فعالیت 2 هزار واحد صنفی بدون پروانه در چالوس/با جمعه بازار هفتگی مخالفم