مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 11:152020-06-22سياسي

همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» برگزار می شود


فرماندار شاهرود بابیان اینکه ظرفیت های بخش بسطام آنچنان که باید هنوز معرفی نشده است، گفت: همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» در آینده نزدیک برگزار می شود.

- شاهرود- فرماندار شاهرود بابیان اینکه ظرفیت های بخش بسطام آنچنان که باید هنوز معرفی نشده است، گفت: همایش ملی بسطام درگذر تاریخ در آینده نزدیک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری بعدازظهر دوشنبه در جلسه نشست شورای اداری بخش بسطام ضمن بیان اینکه همایش ملی بسطام درگذر تاریخ در آینده نزدیک برگزار می شود، ابراز داشت: این همایش ها فرصت خوبی برای بیان جاذبه ها و ظرفیت های معرفی نشده شاهرود و بسطام است.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون معرفی دقیقی از منطقه در سطح کشور انجام نشده است، افزود: یکی از راهکارهای موجود برای این مهم برگزاری همایش ها است که امیدواریم این مهم محقق شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه تهیه دوربین مداربسته برای پایش تصویری شهر بسطام یکی از ضروریات منطقه است، ابراز داشت: تاکنون 300 میلیون ریال برای این مهم در نظر گرفته شده که با تلاش های صورت گرفته تا دو میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

فخری بابیان اینکه بخش بسطام مشکلات بسیاری از جمله سرمازدگی باغات را نیز دارد که طی چند سال گذشته گریبان گیر کشاورزان شده است، تصریح کرد: برای رفع این موضوع مرکز تحقیقات کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» برگزار می شود

همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» برگزار می شود