مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-22سياسي

پیام تبریک سرلشکر باقری به سردار فضلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیرو های مسلح در پیامی، انتصاب سردار علی فضلی به جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت.

- انتصاب جنابعالی به سِمت جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیانگر تعهد، اخلاص و شایستگی های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک نقش آفرینی های سترگ آن جانباز سرافراز و چهره ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه مجاهدت های خالصانه و بی منت در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) مشعل پرفروغی است که راهنمای نسل جوان مشتاق عزت، عظمت و سربلندی میهن اسلامی خواهد بود.

با تکریم خدمات پرافتخار و مجاهدانه طی دوره فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، دوام توفیق جنابعالی در سنگر جدید برای خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود های نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می جویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک سرلشکر باقری به سردار فضلی

پیام تبریک سرلشکر باقری به سردار فضلی