مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-22سياسي

دستگیری 160 معتاد متجاهر در اصفهان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 160 معتاد متجاهر در مرحله اول جمع آوری متعادان متجاهر اصفهان خبر داد.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 160 معتاد متجاهر در اولین مرحله از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اصفهان خبر داد و گفت: دو مرحله دیگر هم این طرح به فاصله 14 روز اجرا می شود تا بتوانیم افراد را برای پذیرش در مراکز نگهداری، غربالگری و قرنطینه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محسن یارمحمدیان در نشستی با خبرنگاران، گفت: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که در کشور ما به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر است، امسال با شعار دانش بیشتر، مراقبت بهتر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر براساس قانون در سال 67 تشکیل و رییس جمهور به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تعیین شد، افزود: رییس جمهور یک دبیرکل در کشور معرفی می کند و در استان ها هم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با ریاست استانداران وظیفه سیاست گذاری، هماهنگی و پیگیری امور را به عهده دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به عضویت 18 دستگاه ها در این شورا اشاره و خاطرنشان کرد: این دستگاه ها در حوزه پیشگیری، درمانی، انتظامی و امنیتی فعال هستند و 5 کمیته شامل پیشگیری، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 160 معتاد متجاهر در اصفهان

دستگیری 160 معتاد متجاهر در اصفهان