مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-22حوادث

توصیه هایی برای والدین فرزندان معتاد


یک روانشناس در خصوص والدین دارای فرزندان معتاد توصیه کرد این حقیقت را بپذیرید و با عشق ورزی و محبت، فرزند خود را برای ترک اعتیاد یاری دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، امیرعلی عباسیان با بیان اینکه پدر و مادر به عنوان نخستین مربی و الگوی فرزندان، در برخی اوقات باید بیشتر با فرزندان خود اظهار صمیمیت کنند، افزود: والدین زمانی که متوجه شدند فرزندشان گرفتار مواد مخدر شده وحشت زده نشوند بلکه با متانت نسبت به جلوگیری از این اتفاق ناگوار سریع تر اقدام کنند.

وی ادامه داد: همانطور که اثرات روانی و فیزیکی مواد مخدر به مرور در فرد مصرف کننده نمایان می شود، والدین نیز بتدریج و با پرهیز از اقدامات نابخردانه و در جهت حمایت از فرزند معتاد خود که نیازمند کمک آنان است، با مراجعه به مشاور و متخصص، نه تنها به او کمک می کنند تا با این مشکل کنار بیاید، بلکه آینده روشن را در ذهن او ترسیم خواهند کرد.

این مشاور خانواده تصریح کرد: دوره نوجوانی و جوانی که سرشار از جنب و جوش و فعالیت های خاص است را می توان یکی از عوامل خطرزای مصرف و سوءمصرف مواد مخدر برای این قشر برشمرد و برابر آمار نهاهادی مبارزه با مواد مخدر، سنین گرایش به مواد بین 16 تا 20 سالگی اعلام شده که در ادامه سطح پوشش سنی آن حتی تا 30 سالگی می تواند ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای والدین فرزندان معتاد

توصیه هایی برای والدین فرزندان معتاد