مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-22حوادث

رمالانی که در فضای مجازی از مردم اخاذی می کردند، دستگیر شدند


رییس پلیس فرودگاه کشور از دستگیری دو رمال و دعانویس در فضای مجازی خبر داد که به وسیله آلات و ادوات شیطان پرستی از هموطنان اخاذی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار "حسن مهری" با اشاره به دستگیری 2 رمال که در فضای مجازی از هموطنان اخاذی و کلاهبرداری می کردند، اظهار داشت: در پی رصد همکارانم در پلیس فرودگاه کشور درفضای مجازی کانالی دارای یک میلیون عضو شناسایی شد که در این کانال تبلیغات برای رمالی ، دعانویسی و جادوگری تبلیغ می شد؛ گردانندگان این کانال با فریب دادن هموطنان اقدام به اخاذی و دریافت وجوهات می کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه عده ای به بهانه برطرف کردن مشکلات روحی و روانی هموطنان از طریق وسایل جادوگری و شیطان پرستی اقدام به ارائه مشاوره به آنها می کنند، تصریح کرد: بالغ بر ده ها میلیارد ریال کلاهبرداری توسط این افراد صورت گرفته است.

رییس پلیس فرودگاه کشور بیان داشت: متهمان پس از ارائه مشاوره به هموطنان از طریق پست برای آنها لوازمی ارسال می کردند که در این بین ابزارآلات شیطان پرستی و جادوگری نیز به چشم می خورد.

وی ادامه داد: در پی تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهمان خود دچار مشکلات روحی و روانی هستند، حال سوال این است که چگونه فردی که دارای مشکلات روحی و روانی است می تواند مشکلات مردم را حل کند؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمالانی که در فضای مجازی از مردم اخاذی می کردند، دستگیر شدند

رمالانی که در فضای مجازی از مردم اخاذی می کردند، دستگیر شدند