مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-21سياسي

کارگروه کارشناسی و ارزیابی ذیل کمیته برنامه ریزی شاهرود تشکیل شد


فرماندار شاهرود از تشکیل یک کارگروه شش نفره ذیل کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد و گفت: از این پس برنامه ها و اعتبار در خواستی و مقدار اجرایی شدن آن ها بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شاهرود به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه یک کمیته و یا کارگروه متشکل از شش نفر برای ارزیابی و نظارت بر کمیته برنامه ریزی شهرستان تشکیل شده است، بیان کرد: در این کمیته برنامه ها، اعتبار در خواستی و مقدار اجرایی شدن برنامه بررسی و اظهارنظر نهایی اعلام خواهد شد.

وی ورود به بحث کارشناسی را ضرورت ایجاد این کارگروه خواند و تاکید کرد: کمیته کارشناسی و ارزیابی از این پس تصمیم سازی کرده و با ارائه نتایج بررسی های این کارگروه از این پس کمیته برنامه ریزی شهرستان بهتر درباره طرح ها تصمیم می گیرد.

انتقاد از عدم حضور مدیران استانی در شاهرود فرماندار شاهرود با اشاره به نیاز به کار کارشناسی و دقیق، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برنامه ریزی، ساماندهی و کنترل و نظارت را در دستورکار قرار دهند تا بعد از اجرایی شدن تصمیمات شاهد نتایج آن باشیم.

فخری با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تخصیص اعتبارات شهرستان فقط برعهده کمیته برنامه ریزی است، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید بهترین طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه کارشناسی و ارزیابی ذیل کمیته برنامه ریزی شاهرود تشکیل شد

کارگروه کارشناسی و ارزیابی ذیل کمیته برنامه ریزی شاهرود تشکیل شد