مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:002020-06-21فرهنگي

نویسنده پایتخت پاسخ تمام انتقادات را داد


نویسنده پایتخت درباره انتقادات به فصل ششم این سریال توضیحاتی ارائه داد.

- پایتخت6 تا به اینجا پرمخاطب ترین و در عین حال پرحاشیه ترین و پرانتقادترین سریال سیما در سال 99 بوده است؛ پروژه ای همچنان بلاتکلیف که فیلمنامه نویسش هم از سرانجام آن بی اطلاع است! پایتخت 6 با همه حواشی و انتقادات، هنوز داستانش نیمه تمام مانده است، مثل کتابی که چند برگ آخرش کنده شده باشد، یا فیلمی که سکانس آخرش کات خورده و یا هر اتفاقی که ته نداشته باشد.

فارغ از بحران پیش بینی نشده کرونا و تأثیرش بر پایان بلاتکلیف پایتخت 6 ، این فصل از این مجموعه دوست داشتنی در همین 15 قسمت پخش شده از نظر محتوا و پرداخت شخصیت ها، نسبت به فصل های قبلی انتقادات بسیاری را برانگیخت، انتقاداتی که البته سازندگان سریال بخش عمده ای از آن ها را ناشی از ناتمام ماندن روایت می دانند.

آرش عباسی تازه ترین چهره در ترکیب عوامل اصلی پایتخت بود و از آنجا که وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده داشت، ناخواسته بخش عمده ای از انتقادات و ضعف های محتوایی فصل ششم متوجه او شد؛ فیلمنامه نویسی که پیش از این بیشتر در حوزه تئاتر شناخته می شد و به بازیگری، کارگردانی و نویسندگی در این فضا مشغول بود اما با درگذشت ناگهانی خشایار الوند، به دعوت محسن تنابنده به تیم نویسندگان این سریال پیوست تا اولین تجربه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده پایتخت پاسخ تمام انتقادات را داد

نویسنده پایتخت پاسخ تمام انتقادات را داد